Programe de Vânzări și Customer Support

Susțin programe de vânzări și customer support din anul 2005.

Metoda și licența PRO CUSTOMER®, pe care o folosesc încă din 2013, este o metodă actuală, autentică, ce crește performanța sistemelor de vânzări și a interacțiunii cu clienții.

Experiență în Companii de Top
În această perioadă, am susținut programe de training și consultanță folosind metoda PRO CUSTOMER® în companii precum:

  • BCR

  • Continental Fast Line

  • UPC

  • Raiffeisen

  • Banca Transilvania

  • Fornetti

  • Chemirol Agro

  • ING

  • Lasting

  • MEWI

  • Medici's

  • Soufflet Agro

Pentru detalii privind metoda de ghidare și interacțiune PRO CUSTOMER®, accesează linkul: procustomer.ro


Programează o Întâlnire de Consultanță Gratuită
Decide în ce măsură metoda PRO CUSTOMER® poate răspunde preocupărilor tale privind:

  • Creșterea vânzărilor

  • Eficientizarea interacțiunilor cu clienții

  • Managementul de portofoliu

  • Stabilirea indicatorilor de performanță pentru echipa de vânzări

Poate fi utilă, de asemenea, o discuție dacă vreunul dintre subiectele de mai jos reprezintă o oportunitate de creștere a competențelor în echipa ta de vânzări:

  1. Identificarea procesului de cumpărare al clienților tăi

  2. Eficientizarea modului de prospectare în echipa ta

  3. Tehnici de abordare telefonică cu impact în piața rece

  4. Discuția de vânzare care conduce la o ofertă dorită și solicitată de client

  5. Negocierea care păstrează o relație partenerială autentică, indiferent de rezultat

  6. Închiderea vânzării atunci când clientul face afirmații precum:

    • "Mă mai gândesc"

    • "E prea scump"

    • "Nu sunt de acord cu condiția X"