Programe de Vânzări și Customer Support
Susțin programe de vânzări și customer support din anul 2005.
Metoda și licența PRO CUSTOMER®, pe care o folosesc încă din 2013, este o metodă actuală, autentică, ce crește performanța sistemelor de vânzări și a interacțiunii cu clienții.
Experiență în Companii de Top
În această perioadă, am susținut programe de training și consultanță folosind metoda PRO CUSTOMER® în companii precum:
-
BCR
-
Continental Fast Line
-
UPC
-
Raiffeisen
-
Banca Transilvania
-
Fornetti
-
Chemirol Agro
-
ING
-
Lasting
-
MEWI
-
Medici's
-
Soufflet Agro
Pentru detalii privind metoda de ghidare și interacțiune PRO CUSTOMER®, accesează linkul: procustomer.ro
Programează o Întâlnire de Consultanță Gratuită
Decide în ce măsură metoda PRO CUSTOMER® poate răspunde preocupărilor tale privind:
-
Creșterea vânzărilor
-
Eficientizarea interacțiunilor cu clienții
-
Managementul de portofoliu
-
Stabilirea indicatorilor de performanță pentru echipa de vânzări
Poate fi utilă, de asemenea, o discuție dacă vreunul dintre subiectele de mai jos reprezintă o oportunitate de creștere a competențelor în echipa ta de vânzări:
-
Identificarea procesului de cumpărare al clienților tăi
-
Eficientizarea modului de prospectare în echipa ta
-
Tehnici de abordare telefonică cu impact în piața rece
-
Discuția de vânzare care conduce la o ofertă dorită și solicitată de client
-
Negocierea care păstrează o relație partenerială autentică, indiferent de rezultat
-
Închiderea vânzării atunci când clientul face afirmații precum:
-
"Mă mai gândesc"
-
"E prea scump"
-
"Nu sunt de acord cu condiția X"
-